مجموعه پالی زیتون شما را به خرید بهترین محصولات زیتون و روغن زیتون دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم زیتون سیاه صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش مستقیم زیتون سیاه صادراتیاستفاده از زیتون در انواع سالادهاتنظیم چربی خون با مصرف زیتونبررسی میزان کالری موجود در زیتون سیاهمراکز توزیع زیتون سیاه صادراتی
فروش مستقیم زیتون سیاه صادراتی

فروش مستقیم زیتون سیاه صادراتی

زیتون شکسته طارم، زیتون سیاه صادراتی از اقسام زیتون باطعم ومزه ای بینظیراست که به دلیل داشتن کیفیت یکی ازپرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت میباشد.دلیل داشتن کیفیت بالا نه تنها در ایران بلکه در بازارهای کشورهای خارجی نیز از فروش خوبی برخوردار است. زیتون سیاه صادراتی، به صورت جزئی و عمده و با قیمتی مناسب مستقیما و بدون واسطه به فروش می رسد.

 

فروش مستقیم زیتون سیاه صادراتی

استفاده از زیتون در انواع سالادها

 

سالادها یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین پیش غذاهایی هستند. علاوه بر رنگ و لعاب بخشیدن به سفره، باعث باز کردن اشتها شده و چنانچه از تمامی انواع سبزیجات همچون : گوجه فرنگی، خیار، کاهو، کلم بروکلی، فلفل دلمه ای، هویج و مواد مغذی پروتئین دار است.

همچون برخی از انواع حبوبات مانند لوبیا و نخود فرنگی در تهیه آن استفاده شود. میتواند به عنوان یک غذای کامل سرشار از ویتامینها و املاح معنی مختلف نیز مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه، در تهیه برخی از انواع سالادها، همچون سالاد زیتون با سس انار، سالاد سزار و سالاد یونانی زیتون است.  به عنوان یکی از اجزای اصلی آن استفاده شده که مزه و طعم دلچسبی به آن میبخشد.

استفاده از انواع زیتون همچون زیتون بی هسته بیژن و زیتون سبز و زیتون سیاه در سالاد، نه تنها باعث ایجاد تغییر در عطر و طعم آن میشود. بلکه به ارزش غذایی آن نیز می افزاید. مواد مغذی موجود در هر دو نوع زیتون تقریبا مشابه بوده که غنی از انواع آنتی اکسیدان و ویتامین سی می باشند. این مواد در پیشگیری از انواع سرطانها و مخصوصا بیماریهای قلبی عروقی لازم و ضروری هستند.

در مجموع می توان گفت استفاده از زیتون در سالاد استفاده میشود.  دلیل داشتن عناصر مختلفی همچون: آهن، مس، کلسیم، پتاسیم و سایر مواد معدنی باعث کاهش کلسترول بد خون، پایین آوردن فشار خون، بهبود عملکرد دستگاه گوارش و روده ها میباشد.

تقویت قوه بینایی، بالا بردن سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت پوست و مو شده.  مهمتر از آنکه به تنظیم قند خون کمک کرده و بیماران مبتلا به دیابت می توانند سالاد زیتون را به عنوان یک میان وعده مناسب در برنامه غذایی خود جای دهند.

استفاده از زیتون در انواع سالادها

تنظیم چربی خون با مصرف زیتون

امروزه، مصرف بیش از اندازه غذاهای چرب، فست فودها، اختلالات ژنتیکی. عدم تحرک کافی و نیز بیماریهای مختلفی همچون دیابت نوع دو باعث بالا رفتن میزان چربی خون شده است. زیتون سیاه صادراتی ضد کرسترول است.

در نتیجه این امر، مشکلات عدیده ای همچون: انواع سکته های قلبی، بالا رفتن فشار خون، بیماریهای مختلف قلبی عروقی بوجود می آید. لذا، جهت جلوگیری از بوجود آمدن این مشکلات باید در جستجوی اقدامی اساسی بود. حتی الامکان از بروز این بیماریها پیشگیری کرد چراکه به قول ضرب المثل معروف: پیشگیری بهتر از درمان است.

یکی از مهمترین راهکارهایی که در این زمینه میتوان آن را در زندگی بکار گرفت. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و متعادل و در کنار آن، ورزش روزانه و تحرک بدنی است. بدین منظور، کم کردن میزان مصرف انواع مواد غذایی حاوی چربی های اشباع شده همچون.

انواع گوشت قرمز، روغن های نباتی جامد، لبنیات. برخی از آجیلها و جایگزین کردن مواد غذایی حاوی چربیهای غیر اشباع همچون: روغنهای گیاهی مانند روغن زیتون، روغن کنجد. زیتون سبز و سیاه.  آووکادو، ماهی سالمون، توفو، سویا باعث تنظیم چربی خون شده و از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری می کند.

زیتون سیاه صادراتی، در مقایسه با زیتون سبز، به دلیل رسیده تر بودن حاوی اسیدهای چرب غیر اشباع فراوانتری است. این اسیدهای چرب، پیش زمینه ای برای تشکیل امگا ۳ بوده.

همین عامل، باعث کاهش کلسترول بد خون و بالارفتن میزان می شود. بدین طریق چربی خون با مصرف منظم این دانه روغنی، تنظیم می شود، البته شایان ذکر است. به منظور رسیدن به این هدف{ تنظیم کلسترول} ورزش و فعالیت روزانه نیز باید مد نظر قرار گیرد.

 

تنظیم چربی خون با مصرف زیتون

بررسی میزان کالری موجود در زیتون سیاه

 

زیتون سیاه صادراتی یکی از دانه های روغنی با طبعی گرم و خشک است. به همین دلیل این محصول خوراکی مناسب همه مزاج ها بوده و کمتر کسی پیدا می شود. طعم خوشمزه و لذیذ آن لذت نبرده باشد.

امروزه زیتون سیاه در اکثر خوراکهای کشورهای مدیترانه ای، نواحی جنوبی آسیا، چین. کره و حتی کشورهای اروپایی به عنوان یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده آن بکار برده می شود. علاوه بر این. این محصول در انواع سالادها، تهیه زیتون پرورده و انواع فست فودها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید زیتون سیاه، به راحتی از اکثر سوپرمارکتها و مراکز فروش مواد غذایی با قیمتی مناسب امکان پذیر است. فروشگاه زیتون سیاه، این محصول را به شکل کیلویی و یا به شکل کنسروی و شیشه ای با برندهای مختلف و در حجمهای متفاوت به دست مشتریان می رساند.

صد گرم زیتون سیاه تقریبا معادل یک فنجان کوچک بوده که حاوی ۲۰۰ کیلو کالری می باشد. که تقریبا یک ساعت و پانزده دقیقه پیاده روی برای سوزاندن انرژی این مقدار زیتون لازم است.

مراکز فروش زیتون، انواع این محصول را به صورت مستقیم از تولید کنندگان خریداری کرده و با درصد سود ناچیزی به مصرف کنندگان عرضه می کنند. نرخ زیتون سیاه صادراتی، توسط افرادی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند، مشخص میشود.

به علاوه، این مقدار زیتون، حاوی ویتامینهای مختلفی همچون ای و پتاسیم بوده که این ویتامینها، باعث داشتن بدنی سالم و بنیه ای قوی می شوند.

 

بررسی میزان کالری موجود در زیتون سیاه

مراکز توزیع زیتون سیاه صادراتی

 

زیتون سیاه صادراتی ارزان را میتوان از اکثر فروشگاههای مواد غذایی و مراکز فروش و پخش انواع ترشیجات به شکل فله ای تهیه نمود. البته لازم به یاد آوری است که زیتون سیاه ایرانی به دلیل داشتن کیفیتی بالا به کشورهایی مانند: عراق، عربستان و امارات نیز به اشکال مختلف عمده و یا در بسته بندیهای کاملا شیک و مناسب صادر می شود.

امروزه، صادرات انواع زیتون سیاه صادراتی با درجه کیفی های متفاوت است. با توجه به تولید آن در کشور ایران، گزینه ای بسیار مناسب برای تاجران شده است.در حال حاضر، مراکز پخش و توزیع این محصول سیاه صادراتی میباشد. در اکثر نقاط کشور به صورت پراکنده وجود دارد که این مراکز به منظور جلب رضایت مشتریان، به شکل شبانه روزی مشغول فعالیت و ارائه خدمات به شهروندان عزیز میباشند.

لازم به یاد آوری است که خرید انواع این محصول در مارکها و برندهای مختلف به شکل آنلاین نیز امکان پذیر است. متقاضیان میتوانند پس از مطلع شدن از قیمت نهایی و میزان مرغوبیت محصول، به سهولت پس از ورود به سایتهای اینترنتی، ثبت سفارش کرده و خرید خود را تکمیل کنند.

مراکز توزیع زیتون سیاه صادراتی

صفورا سیاهکلایی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: صفورا سیاهکلایی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09120338151

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: Siahkolaei97@gmail.com

مجموعه پالی زیتون شما را به خرید بهترین محصولات زیتون و روغن زیتون دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید